ochani
Im więcej dziecko doświadcza świata (dotknie, poczuje, powącha, usłyszy, zobaczy), tym jego rozwój będzie możliwie najlepszy (w granicach jego potencjału). W grupie u Pani Agnieszki, Sylwii, Agi, Piotra i Grzesia pobudzanie ZMYSŁÓW stanowi fundamentalne znaczenie
Bodźce odbierane przez zmysły to „pożywienie” dla układu nerwowego. Każdy mięsień, staw, istotny organ, fragment skóry i narządy zmysłów, wysyłają informacje sensoryczne do mózgu![🧠](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tba/3/16/1f9e0.png)
![🥰](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t28/3/16/1f970.png)
![🥰](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t28/3/16/1f970.png)
![🧠](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tba/3/16/1f9e0.png)
Zmysły informują nas o tym, co znajduje się w najbliższej odległości (wzrok i słuch), o tym co znajduje się w ciele (dotyk) oraz o tym, co wnika w ciało (powonienie i smak). Zobaczcie jak każdego dnia uczymy się doświadczać świata![🥰](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t28/3/16/1f970.png)
![🥰](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t28/3/16/1f970.png)