Wykształcenie:
- Terapeuta Zajęciowy
- Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna (studia licencjackie)
- Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (studia podyplomowe)
- Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z terapią korekcyjno-kompensacyjną (studia magisterskie)
Kursy i certyfikaty:
- „Terapia ręki – I ii II stopień”
- „Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się dzieci niemówiących”
- „Edukacja uczniów niemówiących, używających alternatywnych i wspomagających sposobów porozumiewania się (AAC) – II stopień”
- „Syndrom FASD – możliwości diagnostyczne i terapeutyczne”
- „Zimowe inspiracje w przedszkolu”
- Kurs I st. Metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
- „Little room” w stymulacji rozwoju małych dzieci ze sprzężoną niepełnosprawnością
- 3-modułowy kurs bazowy z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania
- „Rozwijanie komunikacji werbalnej u osób ze spektrum autyzmu”
- Kurs doskonalący METODA DOBREGO STARTU – część teoretyczna
- Kurs doskonalący METODA DOBREGO STARTU – część praktyczna
- Kurs systemu Językowo- Migowego poziom podstawowy
- Kurs systemu Językowo- Migowego poziom średniozaawansowany
- Szkolenie z zakresu metody Snoezelen- Sali Doświadczania Świata
- Kurs dla kierowników wycieczek szkolnych
- Kurs podstawowy Stymulacji Bazalnej do pracy z osobami z głęboką niepełnosprawnością
Doświadczenie zawodowe:
Od 8 lat mam przyjemność pracowania z dziećmi i młodzieżą z głęboką niepełnosprawnością z wielorakimi ograniczeniami: słuchowymi, wzrokowymi, ruchowymi i intelektualnymi. Praca z nimi okazała się moim powołaniem. Sprawia mi wiele satysfakcji i radości. Znam i prawidłowo dobieram formy i metody pracy, osiągam zaplanowane cele. Często poszukuję nowatorskich form i metod pracy. Oprócz dostępnych, stosuję środki dydaktyczne wykonane samodzielnie; wzbogacam swój warsztat pracy. Dbam również o wystrój sali. Chętnie dzielę się swoim doświadczeniem zawodowym, udzielam pomocy innym nauczycielom poprzez udostępnianie swoich scenariuszy zajęć oraz pomocy dydaktycznych. Cieszę się sympatią i autorytetem swoich wychowanków i ich rodziców oraz opiekunów prawnych.